XƏBƏR LENTİ

28 Noyabr 2020
27 Noyabr 2020

Digər Xəbərlər

09 Aprel 2019 - 10:49

Energetika Nazirliyi 3 ay ərzində 548 müraciəti araşdırıb –Açıqlama

“Cari ilin birinci rübündə Energetika Nazirliyinin Çağrı mərkəzinə 548 müraciət daxil olub”.

Energetika Nazirliyinin mətbuat xidmətindən Strateq.az-a bildirilib ki, müraciətlər əsasən, elektrik enerjisi və qaz təchizatı məsələlərini əhatə edib:

“Bunların 153-ü enerji təchizatı, 200-ü qaz təchizatı, 9-u elektrik və qaz sayğaclarının quraşdırılması, 7-si istilik sisteminə qoşulma, 26-sı isə digər məsələlərlə bağlı olub. Daxil olan zənglərin 53-nü qaldırılan problemlərin həlli ilə bağlı təşəkkür zəngləri təşkil edib.

Hesabat dövründə Çağrı mərkəzinə Fövqəladə Hallar Nazirliyindən qaz sızması və dəm qazı ilə bağlı 100 zəng daxil olub ki, bu zənglər operativ şəkildə “Azəriqaz” İB-nin 104, 185 və 521-33-44 saylı “qaynar xətt” nömrələrinə ötürülərək yaranmış vəziyyətlə bağlı məlumat verilib.

Cağrı Mərkəzi vasitəsilə nazirliyə daxil olan bütün zəng və sorğular çevik şəkildə cavablandırılıb, araşdırma tələb edən şikayət və müraciətlər operativ şəkildə aidiyyəti üzrə nazirliyin müvafiq struktur bölmələrinə yönləndirilib və aparılmış araşdırmaların nəticələri barədə müraciət edən şəxslərə cavab verilib.

Vətəndaşlar Energetika Nazirliyinin fəaliyyət istiqamətlərinə uyğun məsələlərlə bağlı nazirliyin (012) 598-16-55 “qaynar xətt” nömrəsinə və “974” qısa nömrəsinə zəng edərək Çağrı mərkəzinin xidmətlərindən istifadə edə bilərlər”.